sobota, 6 grudnia 2008

Ohayo!

Cieszę się, że Was mam... strasznie się ucieszyłem, jak zobaczyłem komentarze ^^
Śnieg stopniał, ale dziś są Mikołajki... piękny dzień...
nic nie mam dla mojej lubej... eh... obiecałem sobie, że coś jej kupie... trudno. Dam jej może buzi i niech się cieszy. Przez szkolne Mikołajki wczoraj nie mam kasy.
Ostatnio cieszę się z każdego dnia. Każdy dzień przybliżają nas do startu PdlL... kakoi... vv
Są plotki o jakimś wywiadzie ze mną czy czymś.... to jest Saku coś takiego mówił... Spytam się go jeszcze raz jak wróci ze szpitala... kurde martwię się o niego... cały czas coś mu jest... vv
Ada-chan.... bo to tak mi się skojarzyło... no... gomene... mówię, że jesteś za ładna XD"

Spadam. Trzymajcie sie cieplutko
LOVE REN

2 komentarze:

kana pisze...

Na-Nani ?! .... Saku-kun w szpitalu?! -'-'- On powinien bardziej dbac o swoje zdrowie....ale to juz nie moja sprawa ^ ^''
Do rzeczy:
Juz krazal jakies plotki ?! Doiha.
O te fanki -'-'- { o wilku mowa....} ^ ^''.

Ja sie zastanawiam, czy bede mogla byc na waszym pierwszym koncercie .... hm. W kazdym razie, napewno zostane wasza fanka o ile juz nia nie jestem ^ ^
To dopiero bedzie.... zobaczyc Ren-kun'a na scenie khihi * ^ ^ *

.... Boje sie swiat O.o''
Od kad wiem, ze bedzie zlot rodzinny u mnie w DOMU aaa
Przezyje.... jak juz przezylam dwa dni z moim wychowawca na wycieczce to i to....jakos ujdzie ^ ^''

Damn.... Ja nic nikomu na mikolajki nie kupilam i nie zamierzma kupic ee.... bo mam tzw. pakt zbierania pieniedzy na wyjazd do JP.... co prawda nadejdzie on za 4 lata no ale czym wiecej tym lepiej, ne ?! ^ ^''



No to ogolnie,
TRzymajta sie ^ ^'' Milych mikolajkow zycze * ^ ^ *

Unknown pisze...

Ładna sradna -.-
ach ten Saku.... -.-
Luba? mmm coś się rozwinęło? xD buzi w ustaaaaaaaaa
PdlL, wy się w końcu zbierzcie do kupy i coś zróbcie -.-
Mykołajky były fajoooowe ^^ bardzo.

nom ^^ Ren Gambatte! *.*