sobota, 20 grudnia 2008

SMILE


DEARS…

Ta... myślę, że możecie mnie już nazywać gejem...

hyde. Jest dla mnie najważniejszą osobą... Nie wyobrażam sobie mojego życia, bez niego i jego twórczości... Jednak... nie... nie pociąga mnie tak jakbyście o tym myśleli... po porostu potrzebuje tego uśmiechu jeśli mi smutno, tego głosu, tej fazy, bo haido ma ciężko zrytą banie... Kiedy patrzę, że on jest szczęśliwy ja automatycznie też jestem... A może naprawdę…? Nie… to nie to… tzn… kocham go… ale nie TAK. Rozumiecie? Mam nadzieję, że tak i że on nigdy się o tym nie dowie…

Zresztą w moim stanie, mam to gdzieś… po prostu cieszę się, że On jest, jako jeden z niewielu... znowu się dziwnie robi…

Ja żyć bez laruku? Jak?

OWARI.

LOVE, REN.

5 komentarzy:

kana pisze...

.... o ile NOTEK ^ ^''
a mnie zem nie bylo oj ^ ^''
Musze ci przyznac z reka na sercu, ze mam ten sam problem - Haidowy co ty.... ^ ^
Po prostu jak widze zdjecia nieogolonego Haida w pozie homoseksualisty az cos mi sie robi mm * ^ ^ *
Ja juz nawet mam faze na filmik podczas gdy Haidoch spiewa :
- kukuku kukuku aoritori....''
a na koncu dodaje: rabu-rabu chu chu chu. Wprost nic innego niz miekne z wrazenia ^ ^''
Jak tu takiego nie kochac?!
Przeciez, to takie sympatyczne malutkie, smieszne, utalentowane stworzenie niebianskie, oh * ^ ^ *

Jej, a pan nadal ma Renowe Smuccki'' ....
Panu Renowi potrzebna jest terapia wstrzasowa dr. Kany-san ^ ^
Laskotki * ^ ^ *
.... Usmiechnij sie, zycie jest takie piekne ^ ^ no, z usmieszkiem czlowiekowi do twarzy Hihi ^ ^

Trzymaj sie Haidowy- Renkusiu ^ * ^
A tam tam tam.... ide przykleic odkleionego s. Haidolaja do zeszytu, ah ^ ^

Ren pisze...

co to za piosenka? nie kojarzę... XD"
daj mi linka *w*
ale ty jesteś dziewczyną~~ ot cały problem...
A Renowe Smutki to ja mam ciągle jakieś... teraz mam tylko satysfakcję, bo koleżance prezent na gwiazdkę kupiłem... ^^ taki króliczek przepiękny, moja matka sie w nim zakochała...
A ja czekałem na Ciebie, bo przecie ty nie czytałś mojego komenta, pod ostatnią notka która widziałaś... no... ja ci tam odpisałem :D

kana pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=1PNMG3kXyMI .... Prosze ^ ^

.... jej, Ren-chan, ja nie widze w tym zadnego problemu ^ ^'' Wkoncu to twoja sprawa czy darzysz miloscia idola czy idolke.... Jezeli twoi znajomi akceptuja to, nie ma powodow do zmartwien ^ ^
To jest:
Twoje serduszko, Twoje uczucie i nikt nie ma prawa miec cos do tego
^ ^
....Uwazam, ze jestes naprawde wartosciowym czlowiekiem kochajac takiego czlowieka jakim jest Haido *^ ^*
Po prostu nie ma powodow do zmartwien, powinienes byc z siebie dumny, bo to jest piekne co do niego czujesz ^ ^''

Wo ^ ^'', milo, ze na mnie czekales jej ^ ^'' no.... moj drogi, nie mialam ani centa wolnego czasu aby siasc przy komputerze. Bylam zajeta dekoracjami swiatecznymi w domu, a nastepnie wychowawca gonil mnie na jaselka ^ ^''
....Jakos ci to wynagrodze ^ * ^''

Kroliczeeeek oj ^ ^'' Jak ja uwielbiam kroliczki. ^ ^

Hm, o Arigato za odpisanie mm ^ ^
Moglbys mi wytlumaczyc dlaczego uwazasz, ze jestem kochana ?! * ^ ^ * Ja tu zaraz sie spale z wrazania jej ^ ^''

Trzymaj sie ^ ^

Ren pisze...

hehe... bo odpowiadasz mi i w ogóle... ^^
Króliczek zosta; nazwany Reno-maru a Mafef się od niego uzależniła XD"
Dziękuję bardzo za linka ^^
Ja też dekorowałem mieszkanie *spogląda z dumą na światełka w oknie*
Dziękuję, że tak myślisz... mam z tym problem... xP"

jak odpiszesz następnym razem to się wezmę za notkę, bo teraz mi sie nie chce.... XD"
LOVE, REN.

kana pisze...

Wo, odpisze dzis bo jutro malo liczne szanse bym mogla
odpisac.... ^ ^''
.... o jej, zapomnialo mi sie, ze nie wolno mi ogladac japonskich dramatow romantycznych i nagle obejrzalam: Taiyou-no-kisetsu''
i leje lzami po pokoju.... jej piekny film z wzruszajacym zakonczeniem bb T.T, w kazdym razie jest dobrze ^ ^ Hi hi bo zauwazylam, ze coraz czesciej uszczesliwiam osoby, to takie mile uczucie.... * ^ ^ *

To normalne by cieszyc sie z czyjegos szczescia?! ^ ^''
Zauwazylam, ze Ren-san usmiecha sie ^ ^ Jak fajnie widziec usmiechajace emotikonki wokol wypowiedzi twojej ^ ^

#ciagnie za bluzke Ren-san'a# Prosze, pana ! ! ! ! moglby pan napisac dzis notatke ?! ^ ^
.... Proooosze ^ ^

Za link nie musisz dziekowac, drobnostka ^ ^
Trzymaj sie ^ ^