środa, 24 grudnia 2008

Hej kolenda, kolenda!


Tamtararam Ren, ma ambitny plan nie jeść do wigilii! Wspierać! XDDD"
Mówię serio. Wy nie?
Chciałbym złożyć jeszcze raz wszystkim porządne życzenia. Nie takie na szybko. Tylko takie fajne.
To może wpieriej....
Saku:
Chłopie! Życzę Ci... żebyś serio kiedyś spotkał tetsu! To raz. Dwa, to żebyś chorował jak najmniej. Żeby hysus cię nawrócił i żebyś przestał palić. żeby ten debil, twój wokalista Ci nie uciekł z jakąś ładną panią na studia do... np. do... do Łodzi i żeby nie ogłosił, że mu tu dobrze i że on zostaje stolarzem.
Mafefka:
Księżniczko! Życzę Ci... Żebyś zawsze miała jakiegoś psychopatę jak ja pod ręką... bo ja się boję... że my to będziemy mieli średni kontakt ze sobą... vv" może nie od razu... ale za para lat...i życzę Ci wytrwałości we wszystkim co będziesz robić... nawet jak to będzie ten ambitny plan zostania moją żoną... XDDD" ... no tak! I wytrwałości w tym co odstawia hyde! X333" I żebyś sobie fajnego, pamiętającego o Tobie faceta znalazła.
Kana:
Moja ty radości! Pocieszycielko ty moja! Życzę Ci... dużo haidowego ciepła, bo ty go tak kochasz to niech ci będzie. Nie nie wiem na czym ma to ciepło polegać... może jakiś nowy song...? Tak, to na pewno to ^^ i życzę Ci żebyś jak najczęściej się uśmiechała, bo jak sama zauważyłaś, fajne są takie uśmiechnięte emotki przy odpowiedziach ^^
Kei:
Człowieku! Życzę Ci żebyś nie miał zaniżonej samo oceny, żebyś genialnie grał na gitarze. Życzę Ci też dużo ciepła w tą piękną wigilię i dużo dobrego jedzenia *__* i żeby Ci kto nawrócił i żebyś mnie na to jedzenie zaprosił >333
Toshi:
Tobie życzę oczywiście wspaniałej perkusji godnej rasowego perkusisty PdlL, ne? I jeszcze żebyś miał wytrwałość w tym co robisz i zeby Cie Kei-san motywował... bo ty Kei'a z gazetek lubiłeś nie...? ^^" e tam... niech Cie Yukkie i Sakura motywują XP"
hyde:
haido-san... I wish U persistence in no-smoking. Greatest texts and music. Success with VAMPS. milion fans and U'll meet PdlL ^^ I wish U a lot of, teasty food on Xmas.

Jeszcze wcześnie rano był śnieg... teraz go cholera nie ma ><" tak bezczelnie stopniał... co to za święta z błotem zamiast śniegu na dworze? ><" *słucha WHITE SONG* dzięki bogu, że mi haido pomaga to znosić XP"

LOVE,REN.


PS. Czemu Heaveny? Pojęcia nie mam XDDDD" C'est la vie... XDDD o i już pasuje XDDD

4 komentarze:

kana pisze...

Moglbys zyczyc mi jeszcze:
w przyszlosci malych Haido-juniorkow #lekki smiech # ^ ^''
- oczywiscie, w kontekscie zartobliwym ^ ^

Doomo Arigato Ren-san ! ! ! ! ^ ^
Zlotko, i tobie rowniez zycze mnostwo usmiechow na twarzy ^ ^
Emotikonki sa fantastyczne, ma sie ubaw przy nich * ^ ^ *

no....#spiewa anielskim glosikiem#

I wish You a Merry Christmas and Happy New Year....''
Piosenke dedykuje wszystkim tym co wypisales w obecnej notce ^ ^

# podaje oplatek z jemiola #
^ * ^ - chu.

Trzymaj sie w tych wszystkich chwilach radosci ^ ^

adachan pisze...

*nareszcie dorwała sie do neta* Kochany Ren-san życzę Ci wspaniałych i rodzinnych świąt :* duuuuzio prezentów i przede wszystkim żeby się spełniły wszystkie twoje marzenia bo w ten magiczny dzień wszystko jest możliwe, tylko się nie przejedz xP

ja to na tej wsi słucham wkółko Laruku i przydałaby się jakaś PdlLowa odmiana xDDD licze na was!

no.. i proszę Cię bardzo ucałuj, przytul i złóż ode mnie życzenia kochanemu liderowi-sama ^^ tech.. trochę go zaniedbałam zresztą on też w tym szpiatlu, tech...
no ale mam nadzieję, że go wspierasz całym swoim serduszkiem ;*

saa, Xmas time has come to Ada-chan ^**^ and to Ren-chan ^^
and to everyone ************

ps życzonka dla Hyde wymiatają xD sądzę, że to przeczyta x3
*przyyyyyyyyyyyytul*

mafefeczka pisze...

Arigatou ouji-sama, bardzo dziękuję za życzenia Ren-chan ^^
mam nadzieję, że wytrwam, nawet jeśli nie w moim bardzo ambitnym planie to choćby, żeby utrzymać ten nasz przyjacielski kontakt, mafef potrzebuje swoich przyjaciół ^^
mam nadzieję, że moje życzenia (mailowane xD) ucieszą Cię tak samo, jak Twoje życzenia mnie n_n
jeszcze raz wesołych świąt ouji-sama ^^

Ren pisze...

AAAA!!!!!!!!!!!!! Kurwaaaaaaaa
wiedziałem! ADA-CHAN!
Zapomniałem o Tobie... T^T spieszyłem się co by matka sie jeszcze bardziej na mnie nie wkurwiła i mi umknęło... Gomene TT^TT
to ja ci życzenia noworoczne złożę! O. życzę ci duuuużo haido ^^ i żeby ci się zawsze wszystko udawało i żebyś zawsze była taka radosna jak mi się wydaje ze jesteś ^^