niedziela, 28 grudnia 2008

Święta, święta, a po świętach...?


Ohayo!
Wbrew pozorom Ren, żyje i ma się dobrze. Co jest niesamowite przy ilości żarcia które pochłoną XDDD nie no... nie było aż tak źle... tylko tak gadam... co nie zmienia faktu, że moja waga mnie nie bawi... ale ona nigdy mnie nie bawiła... czekajcie... kiedyś było ok... to tera mam kompleksy bo Ken warzy mniej a jest wyższy ode mnie... chlip, chlip... skoro jestem emo to się po emuje w kąciku... XDDD"
Jak ja kocham pisać od rzeczy XDDD
O... hitomi ni utsurumono mi leci... *rozmarzenie* cudowny kawałek... naprawdę go kocham... vv
Saaaakuu~~ kto napisał to to? Gadaj!

Jak minęły Wam święta...? Bo mi nawet dobrze tylko nie miałem neta, a ja mały uzależnieniec XDDD" bywa... Cest la vie..., ne?
W każdym razie teraz zbliża się sylwester, wigilia Nowego Roku... szczerze średnio lubię to... święto? To to w ogóle święto jest? Co to za święto, że się starzejemy? Jedyny plus to że się można napić... ale napić się można zawsze więc tym bardziej nie rozumiem... Właśnie.. pytanie monotematyczne i słyszałem je już w tym tygodniu co najmniej naście razy:
Jakieś plany na sylwester?
No... Dziś wraca Mafefka... słyszysz księżniczko? Jeszcze tylko 4 godziny... potem... kilka jak dojedziesz, bo zapomnieliśmy to liczyć... XP"
Więc... Saku mówił, że to 2 h od wrocka... eh... 6 h chlip, chlip T^T
A wiecie co... miałem dziś sen... w ty śnie było Plein... i było tak fajno... T^T
Ja chce już PdlL...
A wiecie co jeszcze? Matka mi "boskie" życzenie złożyła:
"...i spełnienia marzeń... tylko nie tych o zespole..."
Kurwa! mamusiu mówiłem, ci już jak cie kocham?
Napisałem jej piosenkę... jakby Kana szukała to będzie TAM, gdzie zwykłem wrzucać teksty... ^^ (ale to top secret, pamiętasz o tym, ne...?)
No... Renowe już kończy... bo gada głupoty a nie z sensem opowiada...
No... ja ne.
LOVE,REN.
PS ten avatar był gifem... ale sie zepsuł T^T
macie > http://fc08.deviantart.com/fs5/i/2005/009/e/a/A_Drop_of_Colour_by_PinkSpiderhsb.gif

PS.2 To zabija! @@ --> http://pl.youtube.com/watch?v=ScoXKm7Cik0

1 komentarz:

kana pisze...

KHIH.
Ja dzis mam skleroze i musze co chwile zerkac cos ty napisal, przez to, ze uderzylismy sie z bratem glowami w nocy ^ ^''

Hm, na swieta nie bede narzekac ^ ^
Najwazniejsz, ze je przezylam ^Q^
Kyah, poza tym mialam podobna sytuacje tylkoze wujek zyczyl mi:
-Japonczyka dziecioroba ^ ^''
A kuzyni fajnego meza i zawodu ogrodnika.... Tatusiu .... ^Q^''

Ja planuje zmiany w nadchodzacym roku ^ ^
Troche sie ich boje, no.... ale '' Nowy Rok, nowy krok'' ^ ^
Mm, Sylwester jest fajny *^Q^*, przyznajmniej moge bez pozwolenia rodzicow wyjechac do przyjaciolki. KYAH. * ^ ^ *
Mam nadzieje, ze po sylwestrze nie znajde sie na wokandzie, Hm ^ ^

KYAH. Racja dodales nowe teksty ^ ^
no, no wiadomo, ze pamietam ^ ^
Jakze mozesz mi tu stawiac jakies swoje watpliwosci, Hm?! * ^ ^ *
.... JEJ, masz talent do komponowania tekstow ^ ^

Trzymaj sie ^ ^