wtorek, 30 grudnia 2008

NEO UNIVERSE


Jakiej płyty jeszcze nie było? *zerk w dyskografie L'Arc...* np... REAL
Akurat ładnie się złoży bo mamy wkrótce sylwester, nie? Bo jak zapewne wiecie, nasi(?) ulubieni panowie stworzyli REAL przy tym całym gadaniu ludzkości jak to będziemy latać samochodami po 2000... widać... idę odpalić mój niesamowity wehikuł, którego nie mam XDDD"
No... chciałbym oficjalnie i w ogóle, bo nie wiem czemu ale takie zawsze ludziom bardziej się podobają, złożyć gigantyczne podziękowania, naszemu jedynemu i wspaniałemu Lider-sama... czekaj... to wszystko co powiedziałem, ale na drugim miejscu po Tetchanie XDD" gomen... ^^"
W każdym razie: A-RI-GA-TO!
I ty dobrze wiesz za co... za wczoraj i za to co obiecałeś na dziś, chodź nie wiem, co to za święto, bo normalnie byś mnie zlał bo wiecznie nie masz czasu... XDD" cest la vie...
Ta... prawie wczoraj z Saku zabiliśmy Hime-chan... Mafefkę, jakby kto nie wiedział.. przecie ona nam tam na widok haido się zwijała w konwulsjach agonalnych... XD" nie... aż tak źle to chyba nie było... ale cierpiała.. cóż dziewczyna jeszcze z haido nie oswojona... bywa... ^^"
Ale. Tytuł posta ja tu mam a odbiegam od tematu... XDD" znaczy nikt nie powiedział, ze tytuł musi być tematem, ale to głupio wygląda jak nie jest XDD"
Co się zmieni w nowym roku...? Jak Wy myślicie?
Mnie się wydaje, że na pewno, żarcie pójdzie w dół... tj jego cena.. nie moga tak długo tak drogo jedzenia sprzedawać przecie to paranoja... za cene tego co teraz wydaje mógłbym się dwukrotnie najeść! I tu sie dopiero zaczyna paranoja... XDDD"
I napewno, technika nadal bedzie gnać tak jak gna.. te... może cos fajnego made in japan do nas przyjdzie (w końcu --") **
albo wreszcie uzbieram na własną figurką gundama... albo, albo... albo chociaż kupie sobie jakiś film gundamowski bo stoją na półeczkach w Empie i się kurzą T^T ja chce.......... kup mi ktoś..... T^T
Dobra co ja będę się wydurniał... XP" jak będę sławny i bogaty to se sam kupie XDDDDDD
No... ja chyba już końce bo wizji...wait.
ARIGATO KANA-CHAN ZA KOMENTY! I W OGÓLE ZA TO, ŻE JESTEŚ! *ukłon*
No... ^^" teraz już mi serio słów brak muszę na Mafefkę oszczędzać, bo trza jej coś napisać, ładnego ^^
ja ne.
LOVE, REN.
P.S. Właśnie się dowiedziałem - idą papierosy i alkohol do góry... Matka pali i czasem się czegoś napije, ja się czasem czegoś napije, Saku pali i się czasem napije ze mną... zbankrutujemy T^T *idzie wygrzebywać resztki pieniążków ze skarbonki* śmiać się czy płakać...?

1 komentarz:

kana pisze...

.... o babciu O.o''
Pomieszales z tymi tematami ^ ^''
jej ^ ^''
Hm, nie tarzam sie co prawda w polityce i nie zamierzma sie tarzac, bo obecna sytuacja w Polsce i tak jest na tyle pogmatwata, ze nie warto cokolwiek wspominac o tej biednej Polsce....
- tak, tak miedzy innymi o tobie mowie p. Kaczynski ^ ^

Poza tym watpie by cos z Japonii zimportowali do naszego kraju. Najwyzej telewizory....
Ciesz ty sie, ze w ogole dookola otaczaja nas jakze wspaniale rzeczy made in China
- ta.... ^ ^''

Przez ciebie, zastanawiam sie zostac prezydentowa a nie ambasadorem.... ^ ^

no.... W kazdym razie notka bardzo oryginalna i nietypowa w swoim rodzaju ^ ^''

Ren-chan, nie musisz dziekowac, cala przyjemnosc po mojej stronie ^ ^

Trzymaj sie ^ ^