poniedziałek, 22 grudnia 2008

Hurry Xmas



Co...?! już! Mam nadzieję ze mam czas do trochę później niż dziś, bo już 23:48... Gomene! Kana-chan!
Chciałem jutro świąteczną notkę napisać, ale skoro tak stawiasz sprawę!!
Merry Xmas, for all! Święta to dla mnie wielki czas przygotowań, ale i pięknych chwil z ludźmi, których kocham... W tym roku jednak sam siebie zawiodłem, bo miałem napisać świątecznie zimowy tekst T^T
KURDE, no... ><"

Bardzo się cieszę, że tak Ci zależy na tych notkach.. aż mi głupio... ^^"
I z pośpiechu robię głupie błędy @@

No... nadal nie mam nic dla Saku... a to dlatego, że się na niego wkurzyłem ><"
Zbuntowałem na 5 minut, a teraz żałuję... T^T
Kurdę... Gomene, Saku-chan!

Co jeszcze? Pięknie udekorowałem okna i wychodzi na to że takie skończone beztalencie to ja nie jestem... hehe... chciałbym Wam coś dać, na te piękne dni... ale nie mam co bo tekstu nie napisałem ><"

So... mam 4 minuty, żeby skończyć XDDD"

Ma ktoś gg do Kany? Saku............!!

no... Hurry Xmas!

ja ne
LOVE, REN.

1 komentarz:

kana pisze...

Ren-chan,
Jestes wspanialy ! ! ! !
Oczywiscie, ze ja uwielbiam twoje notatki ^ ^
....Gdy ludzie otwieraja sie przed innymi jest to jeden z najwiekszych skarbow jakie moze dostac czlowiek ^ ^

Hm, Prezent?!
- jej. Renusiu, nie potrzebne one sa nam, bo to ty nim jestes ^ ^
Poza tym.... chcialabym pana obdarzyc jakims prezentem, wiec wzielam sie od rana za rysowanie ale tajemnica jest co rysuje ^ ^

Arigato, za notke ^ ^'' Jakie to mile.... jej * ^ ^ *

Nikogo nie pros o moj numer gadu:12210068. Prosze ^ ^

Ja rozniez ci zycze: Jak najwspanialszych chwil w rodzinie, szampanskiego Sylwestra.
Licznych usmiechow na przeslicznej twarzyczce.
Ogromnej liczby fanek na calym swiecie i przede wszystkim szczescia w nadchodzacej przyszlosci ^ * ^

Trzymaj sie ^ ^''