niedziela, 14 grudnia 2008

Entichers


Konbanwa... Nie wiem, jak dożyłem niedzieli, wiecie? Mam wszystkiego dość... Miałem jechać do Saku, do szpitala i co? I huj, bo nie byłem. W sobotę miała być impreza i na niej Monika... wyszło tak, że jej nie było, a ja sam przez cztery godziny zabawiałem pijany tłum głupimi tekstami, bo sam, byłem chyba w gorszym stanie z tęsknoty... Jaki ja debil jestem. *wali łbem o klawiaturę*
Ale nic.
Zyje... net mi muli, ale cicho. To przelotnie *wmawia sobie*
Dlaczego ja taike emo jestem. Kurwa. Jestem EMO. @@
Nie.........~~!! *umarł*
Mam fazę na DUNE ** DUNE jest wspaniałe i coś-tam-jeszcze

5 komentarzy:

kana pisze...

.... o jej, emo ?!
Hm,zdarza sie....
(to ja rozpisywac sie nie bede, bo i fanem masz dosyc ^ ^'')
Ja po raz pierwszy nie wiem co napisac, moge tylko dodac
Trzymaj sie ^ ^

Ren pisze...

Eh... dziękuję. Wiele dla mnie znaczą Twoje komentarze. ^^
I wszystkich którzy mnie wspierają (także te słowne, bo nie każdy po przeczytaniu tego pisze komentarz)... hehe... ale w tej chwili - Arigato Kana-chan *KISU*

kana pisze...

- Doo itashimashite ! ! ! ! khihi
* ^ ^ *
Zartujesz, prawda?! * ^ ^ *
Moje komentarze.... sa dla kogos wazne oj * ^ ^ *'' nie jestem tego pewna ^ ^''
.... Jakie to mile zarazem krepujace ^ ^'' w takich sytuacjach tymbardziej brak mi slow hihi ^ ^''
.... w kazdym razie to ja powinnam dziekowac TOBIE drogi Ren-chan'ie
* ^ ^ *

Wkoncu to sie nazywa lojalnosc wobec idola, ne ?! ^ ^
W pisaniu komentarzy to tylko i wylacznie cala przyjemnosc po mojej stronie, milo pisac komus milemu cokolwiek dobrego, co mu w pewnym stopniu dajmy na to poprawi humor czy da chwilowa euforie szczescia ^ ^
No, czas na mnie ^ ^''
Dodam: Rozchmurz sie chocby na chwilke a bedzie ci lepiej ^ ^ no bo jezeli nee.... to wkrocze w interwencje i s. HAIDO'laj nie da ci prezentu ^ ^''
(powinienes na joemasters, obejrzec fotoreprotaz o pijanych sw. Mikolajach oh osmialbys sie ^ ^)
Lecem, papaaa tsimaj sie * ^ ^ *
(po

Ren pisze...

I się wzięła rozpisała... XDD

Ren pisze...

Nie... nie żartowałem... serio, jesteś kochana ^^