wtorek, 9 grudnia 2008

Konbanwa...


Ta... czyli, że serio mamy fanki... ** mam tylko nadzieję, że się nie rozczarujecie jak już zaczniemy grać. Obiecuję być jak najlepszym wokalistą. Jeśli chodzi o start PdlL to Saku na razie zawiesił projekt i nie wiem kiedy do niego wróci, ale wróci na pewno bo po co by szlifował grę na basie? Na razie czekajmy aż wróci ze szpitala to same go o to spytajcie. Co dalej...
Moja luba... chodziło mi o to, że dla mnie luba... demo... dostałem kosza, delikatnego na zasadzie "bądźmy przyjaciółmi, bo ja wolę innego", a ja tak ją kocham, że... no niech już tak będzie... byle tylko ją widywać...
Na nasz koncert? Zapraszamy, zapraszamy ^^
A @@ wracam do lekcji!
Ja ne.

1 komentarz:

kana pisze...

Czy komus oprocz mi, wyskoczyly jakies dziwne znaczki niczym pitogramy?!
....mala Kana-chan rozszyfrowala to poza ziemskie dziwadlo O.o''

Wo, zaproszona na koncert mm, jednakze nie bede obecna na pierwszym waszym cudownym koncercie TT.TT .... to juz jest postanowione, lecz wasza fanka bede no prawie do konca istnienia waszej kapelki * ^ ^ *

.... Mm, ostatnio sama przezylam najgorszy okres milosny w moim zyciu i odepchnelo mnie od calej rzeczywistosci. Jednak gdy powiedzialam sobie, koniec z tym.
Olalam sobie zarowno milosc jak beznadziejne i jakze niepotrzebne ( dla mnie ) uczucie wyzsze....
I tak zostalam feministka ^ ^
.... ( do lat 19) ^ ^''.... po co ja to mowie?! .... sumimasen, jakbym nie miala gdzie to gadac, bo wkoncu co takiego Ren-san'a obchodzi glupia historia Kany-chan ?! ^ ^''

Iduum, musze pouczyc sie na testy.... obsrane zaleglosci i teraz trzeba sie tarzac w tych swistach ^ ^''
O genki de Ren-chan * ^ ^ *