piątek, 21 listopada 2008

WHITE SONG


Dears...
Więc, postanowiłem wrócić.
Właśnie pada śnieg. Jestem cholernie szczęśliwy.
Od jakiegoś czasu na niego czekam... a Wy?
"I hope snow will fall upon as soon, everywhere"
Kocham ten kawałek. Eh... Dawno nie dawałem znaku życia. A to dlatego, że nie mam czasu w cholerę. Każdą wolną chwilę wykorzystywałem albo, żeby pójść do Saku, albo żeby spać... Nigdy nie miałem tak napiętego harmonogramu --"
Jak biało na zewnątrz ** {zachwyca się}
Dobrze, że pożyczyłem Mafefce szalik Oo w taką pogode... Dzieki Ci Panie.
Zaraz bede spadał do Saku. Trzymajcie się cieplutko.

LOVE, REN.

2 komentarze:

Unknown pisze...

dawno tu nie byłam >.>

że ja Brutus? O.o

ja kochaaaaaaaaaaaaam śnieg! też kocham wszystkie piosenki Laruku o śnieżku i Hyde też kocha śnieg, kyaaaaaaaaaaa
nom
to dobrze, że tak często bywasz u Saku...
^.^ kissssssssssssssssu

kana pisze...

Mm. snieg, zima, sw. Bozego Narodzenia i Sylwester * ^ ^ *
Milo poznac kolejnego zwolennika
` bialego, zimnego puchu` mhihi ^ ^
Za to Kana iie lubi.... lodowiska, chyba w zyciu nie dotknela nawet lyzw hihihi ^ ^''

Od razu: co do piosenek HYDE'go nie jestem w temacie {powiew szczescia} khi. no jezeli chodzi o swiateczne kolendy/piesni to znam przynajmniej ''we wish you a merry christmas''.... ^ ^&

hm.... a `lulanie w lozeczku` jest sugoi. Kana lubuje sie w snie
{ tylko wtedy gdy nie lapie ja bezsennosc #ociera oczeta lapkami#}
.... na dzien dzisiejszy moge przesypiac cale dnie i noce bez wczesnego wstawania i marudzenia '' mmm szkola '' ^ ^''.

Troszku sie zem ja rozpisala ^ ^''
Gomenasai * ^ ^ * Trzymaj sie, zycze milych dzionkow, cieplutkiej zimy i wiele puszystych platkow sniegu na ubrankow, khihihi ^ ^''