czwartek, 5 lutego 2009

Eto...




Bo to będzie dziwna notka… i…
Oby się nikt nie kapnął o co chodzi…
Kurde dawno nic nie pisałem,nie mam nic na swoje
Usprawiedliwienie… sumimasen

Wszystko zlałem poświęcając się kilku tylko osobom: Saku, Hime
Adzie i … no właśnie… >>”

Hyba mogę śmiało mówić o miłości,myślę, że sami rozumiecie…
A już na pewno o zauroczeniu…
I tu się nie ma z czego śmiać… jak dla mnie jest to cholernie
Dziwna prawda… czuję się z tym nieswojo, kiedy… tak jak teraz…
Opowiadam wam o tym… Baka =.=”

Gapię się na zdjęcia, które mam i gapię... rawr… a wtedy sobie myślę:
„Ale… co ja w Tobie cholero widzę…?!”

Szczęściem jest, że nikt się nigdy nie dowie 100% prawdy… nie
Użyję tu imienia… więc… myślę, że jestem bezpieczny… Nigdy…
Kurwa… choćbym miał się językiem udławić…
I już.

Debil, debil, debil – tyle mogę o sobie teraz powiedzieć…
Ewentualnie: popierdolone uke… ^.^ i tak o to…
Saku już pewnie wie o co chodzi ^^” i hime też…
Uwielbiam taki bełkot normalnie… _^_”

Koncze już.
Ano... Ja Ne.
?LOVE, REN
.
.
.

1 komentarz:

kana pisze...

Hm, nowa notka?!
jej.... sumimasen.
Dawno zem ja tu nie zagladala ^ ^''
....( z przyczyn niewyjasnionych)

Oo, ciesze sie, ze nareszcie pan Ren sie Z A K O C H A L * ^ ^ *
Mam tylko najczystsza nadzieje, ze ta milosc do tej ladnej'' pani jest odwzajemniona ^ ^
Taki dobry i laskawy czlowiek jak ty zasluguje na to khihi ^ ^ no.... glowa do GORY ^ ^
Nie ma powodow do zmartwien.
Poza tym to milo z twojej strony, ze dzielisz sie takimi informacjami z nami wszystkimi * ^ ^ *
Az od razu przypomnial mi sie pewien cytat:
'' spieszmy sie kochac ludzi, tak szybko odchodza''

.... jej O.o''
Cytatow nigdy niezawiele hihi ^ ^''

Chcialam, przeprosic za wczorajsze zachowanie podczas naszej wspolnej rozmowy na Gadu.
Praktycznie nie chcialam byc taka oschla.... no ale zapalenie oskrzeli doprowadzalo mnie do szalu i nie mialam zbytniej ochoty prowadzic wszelkich rozmow....
pewnie rozumiesz, prawda?! * ^ ^ *

( czlowiek chory ma rozne wydzimisie) ^ ^

No to zem ja tradycyjnie sie rozpisala, a co ^ ^
Co ja tam bede sobie odmawiac ^ ^''
Choc dzis, i tak na lekcji matematyki zwichnelam omalo co jezyk przez moje nieustanne miejenie nim ^ ^ khihi.

Mm, koncze. koncze ^ ^
Trzymaj sie ! ! ! ! * ^ ^ *