wtorek, 17 lutego 2009

What's NEW?



No więc Ren ma... gitarę... *_* uaa..... jak to hadio-sama skomentował Hurry Xmas singiel xDD"

Co tam u Was?
Jestem zadowolony z ostatnich kilku dni... uczę się grać, pogoda jest zimowa (wreszcie) etc, etc... bosko... *_*
No i jest "TROUBLE"... Jezu... jakie my wczoraj z Adą-chan fazy mieliśmy... xDD"

Uh-Oh, We're In Trouble,
Something's Come Along And It's Burst Our Bubble

Yeah, Yeah!

Uh-Oh, We're In Trouble,
Gotta Get Home Quick March On The Double!


[spiewa x3"]

Naprawdę boski kawałek...

Jezu... nie mam wizji... co Wy tam ode mnie chcecie? x33" no... co mam napisać...?

..O... haidosz mi się wczytać... o już się wczytał... xDD

Chciałem jakieś fajne coś na avatar... to macie x3"

Jak wam się podoba? ^^
Strasznie duże to zdjęcie... ale kij... poprawiać mi się nie chce >XD"

Dobra... nie zamęczam Was... *chu*

Ja NE, LOVE, REN.

PS. Ada... ty... ty mi skomentowałaś posta *_*
Cii~~ no co ty tak o tym Człowieku głośno... czy ty nie widzisz jak ja się namęczyłem, żeby nikt, prócz wtajemniczonych, nie wiedział o co kaman? @@"

xD" dzięki.

1 komentarz:

Unknown pisze...

nie wymówiłam ani razu imienia tego pana nadaremnie xDDD
ty kurde też chce gitaruchne T.T i bym tak z nią skakała jak moja miłostka w TROUBLE ajjjjj *.* moje życie jest jedna wielką fazą tj. farsą drogi Renie ^^