piątek, 23 stycznia 2009


No więc jestem z powrotem. Mam nadzieję, że Hime wybaczy mi tą długą przerwę ^^"

Właśnie zacząłem nową piosenkę. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba... Ja jestem z niej zadowolony... tylko... miałem problem z melodią ^^" pisałem ją przy PRAYER i ostatecznie, nie potrafiłem zanucić jej inaczej jak pod melodię z tego @@" ale udało się!
SAY ME MASTA >3
W sumie to to pierwsza od daaawna piosenka, która... nie.. ona jest do kobiety... ><"
Głodnemu chleb na myśli... eh...
Matka się na mnie krzywo patrzyła... pierwszy raz widziała mnie tak perfidnie, przy pracy... jak chodzę i śpiewam... no bywa... musi się przyzwyczaić.

Jeszcze tylko 6 dni!! Nie 10, nie 69 tylko 6! A!
Happy Birthday to you! Happy Birthday to you HYDE-sama~~

Głupio mi bo nie wiedziałem kiedy K.A.Z. ma ^^”

Co dalej...
Zastanawiam się, co by się nie przenieść na MySpace'a... założyłem se konto, żeby VAMPS'y, Kena i Laruku dodać ^^" i teraz nie wiem po czorta mi :P

Ale w sumie fajnie mieć ich w friendsach…

Nie wiem… czasem mnie bierze taki mega brak weny… a jaszcze wczoraj miałem o czym pisać… hehe… no bywa.
Ja Ne.
LOVE, REN.

7 komentarzy:

kana pisze...

Oo. Widze, ze postepy wokalne wrza ^ ^ - to dobra informacja ^ ^
Trzeba zamowic jakies owacje na stojaco specjalnie dla jednego z najwspanialszych wokalistow jp ^ ^

Jej. Poraz ktorys z kolei:
Nie przejmuj sie mama.
One juz takie sa.... ^ ^
Nie pozwalaja nam darzyc marzeniami, sadzac, ze wyjdziemy z tym na zla droge ^ ^''
(.... jednakze sie myla) ^ ^
Niech widzi jak jej syn wyrasta na utalentowanego muzyka, mm * ^ ^ *

Mm?!
Wprost juz sie nie moge doczekac przeczytania twojego nowego dziela.... tylkoze z pewnoscia troche zejdzie za nim je przeczytam, no ale jestem pozytywnej mysli ^ ^
( wszystkie twoje teksty sa przepiekne, wiec to dzielo z pewnoscia rowniez * ^ ^ *)
Faza na Prayer juz odeszla, czy nadal krazy kolo pana?! ^ ^

O tak. ^ ^
.... nie liczac dnia dzisiejszego nasz rewelacyjny Haido-san za 4 dni bedzie obchodzil swoje urodzinki, oh ^ ^
Powinnam zajac sie rysowaniem prezentu dla niego, ale jak juz wiesz nadal dokanczam ogrod kwiatowy ^ ^
Powinnam jeszcze namalowac pejzaz z mojego dzisiejszego snu.
....khihi ^ ^

Masz M.S ?!
Woh, Ja rowniez mialam konto na MySpace, poczym po kilkunastu dniach skasowalam.... ^ ^'' khihi.

Oj ^ ^''
Kana-chan, musi zmykac i pakowac sie na wyjazd do Zakopanego ^ ^
Zycze przyjemnego spedzenia ferii zimowych ^ ^

Trzymaj sie ciepluuutko i przede wszystkim radooscie ^ ^

Ren pisze...

Naj... najlepszy? A gdzie tam... hyde jest najlepszm :P no nie śmiemy nawet wątpić... jak będę lepszy to kto mi będzie idolował?

Wiem... szczególnie moja... ><"

Hm... PRAYER... ja mam okresowo fazy na PRAYER i EVERGREEN ^^"

No bywa...
Musisz mi w koncu pokazać ten rysunek, no! Ren chce zobaczyć... I kiedy mi cus w końcu napiszesz na DA? albo, lepiej kiedy mnie dodasz do friendsów?

Moje dzieło... jesli sie zagłebiasz w mje opisy to miałaś okazje przeczytać dwie linijki ^^

Taa... ja tez musze coś skonstrułować dle hyde'a... demo nie wiem co... ^^"

Uhm... ale nic na nim nie ma. Służy do czytania i komentowania
u Ken'a, VAMPS'ów i Laruków...

Nawzajem, żebyś mi tam nie zgineła w tym zakopanym ^^

do przeczytania ^^

kana pisze...

Oj, lata praktyki czynia cuda ^ ^
Tymbardziej gdy wzornikiem jest niebianski Haido-san ^ ^

Woh, ja o swojej nie wspomne ^ ^''
.... najlepiej gdy twoja mama uprzyksza ci zycie, chwilowo odetnij sie od rzeczywistosci i mysl o przyszlosci ^ ^
( a twa przyszlosc az mieni sie barwani teczy) .... khihii.

''This scenery is evergreen.
Midori no ha ga irozuki yuku.
Ko morehi no shita de.
Kimi ga naite iru ....''
tak, to uzaleznia ^ ^

Hm?!
No. Przeciez ci obiecalam, ze pokaze ci rysunek to pokaze ^ ^
.... zas dla Haida nadal nie mam pojecia co zrobie, eh ^ ^''
oj, cos tam sie wymysli ^ ^

Khihih ^ ^
Wlasnie ilektoc widze twoje opisy proboje je szybko zapamietac ^ ^ wiec jednakze cos o tym dziele wiem ^ ^

Hm, no sproboje nie zginac tam, choc to malo prawdopodobne.
Byc w towarzystwie dwoch facetow z '' zoltymi papierami'' i .... mojej kolezanki, nikle szanse do przezycia ^ ^
....ale oke, sproboje ^ ^

Trzymaj sie ciepluutko ^ ^

Ren pisze...

taa... nie daruję sobie jak będę lepszy... ^^" tak sobie obiecałem... nie potrafiłbym...

Wiem... staram się... >>"

Mi, Saku, Mafef i Adzie (tak to uzależnia) chodzi o angielską rockową wersję z FAITH... ^^"

Prezent... nie mam wizji T^T Chyba mu poprostu złożę życzenia na MS...

Widzisz? Ale już Ci przesłałem w roboczej wersji to... cuś... ^^"
Chyba "My Murder" ale nie jestem pewien... w każdym razie ciągle jest w fazie tworzenia...

WRACAJ Oo" zacząłem się bać... Gdzie ja Cię puściłem?? OO"

No... To kiedy wracasz?

Do przeczytania.

LOVE, REN.

mafefeczka pisze...

Hime wybacza ^_^
masta, masta, masta...kce usłyszeć Twoje nowe dziełko <3

To takie dziwne i abstrakcyjne...Hyde mógły być praktycznie moim ojcem bo są w sumie w tym samym wieku... xDD"
..ale ja nie o tym miałam ^^'

Nie przenoooś się na myspace'a...znów założę sobie gdzieś konto i kolejne hasło do zapamiętania &&'

love, Hime-chan ^^

Unknown pisze...

the sceeee neeee ryyyyy is eeeeeveeeergreeeen xD
love love love tą pieśń
a ja założylam myspace! łiii \o/
i nawet dałam komenta na myspacie laruku, bo vampsy mnie jeszcze nie zaakceptowały >.< aszszszszsz Haidosz za 2 dni urodzinki *^_^* a ja będę świętować od jutra do niedzielki, cuuuuuuudnie, wszystko dla Haidoszka ne? xD
trzymaj się Ren-chan
*chuuu*

Ren pisze...

khehe... XD" najbardziej mnie komentarz Ady zabił... XD"

No dobrze... nie przeniosę się... ale... ne mów masta... o mnie Oo"

ps. na DA są nowe bzdety jakby ktoś chciał ^^