środa, 7 stycznia 2009

Dzien dobry, cześć i czołem!


pytacie skąd się wiozłem? XDD"

No więc, Ren zlał szkołę bo w mrozie nie będzie pół godziny zapierdalał i tak o to nie będą miał sprawdzianu z biologii XDD"
Jezu... zabiją nie. Do tego prawie mi przepadł obóz chemiczny XDD" bo dziś miałem pani powiedzieć "tak jadę" XDDD"hysus... ale mi odwala ze szczętem XDDD"

A ile stopni było dziś rano u was? bo u mnie... coś koło -20... pół godziny i -20 stopni - samobójstwo w moim stanie (jestem trochę podziębiony... trochę bardzo właściwie, ale to norma XP")

Więc... mam fazę na Ken'a i S.O.A.P.... "movin' on" jest genialne, po prostu... a "empty rooms"... *rozpuścił się* geniusz Ken-sama zabija... @@

Ken-sama... ja chce tak grać na gitarze @@ (ostatnio myślę o nauce gry)

Taki z deka dziwny ten post, ale cicho ^^

Do Ady: Słuchaj... ja piszę teksty... Kana-chan świadkiem...
Jeśli chodzi o Monikę... jakoś sobie poradzilismy i bez zgrzytów jesteśmy przyjaciółmi ^^" wydaje mi się, że juz się z tym pomału godzę. ^^"

Do Kany: Kana-chan... arigatou gozoaimasu! ^^ Jej... fajnie mi tak jakoś... ^//^"

To ja kończę... ja ne.
LOVE,REN.
PS. To jest okładka Singla S.OA.P. - paradise, jakby ktoś nie wiedział ^^

4 komentarze:

kana pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
kana pisze...

(edit)
.... oj ^ ^''.
Musze ci przyznac, ze dziwna ta pani z okladki tejze plyty ^ ^''
Pomysl fantastyczny:
dookola czerwone roze, biale tlo, sliczna jasno-fioletowa sukienka i nieznajoma panna w blond loczkach.... O.o'' khihi ^ ^''

Do rzeczy: Wydaje mi sie, ze u mnie temeperatura powietrza przekraczala - 15*C
.... bynajmniej tak odczuwalam ^ ^

Skladam tobie Ren-chan'ku najszczersze gratulacje od Kanowego Serduszka z okazji propozycji wyjazdu na oboz chemiczny. hihi ^ ^

No ^ ^
Jam jest zawsze swiadek.
oo?! no, no zawsze ^ ^''

.... Hm, ciesze sie, ze ci
'' fajnie'' jak ty to natomiast orzekles ^ ^
Khihi, co prawda, nie dam sobie glowy uciac, ale uwazam, ze mi jest fajniej znajac takiego milego czlowieka jak Ren hihi * ^ ^ *

No, chce ktos orzeszki?! ^ ^''
Brat mi podarowal, a mi sie nie chce ich jesc.... i tak biedne
leza. mhihi ^ ^
( Biada im.... oh biada)

Oh, .... musze isc ^ ^''
..... Mm, przynajmniej znalazlam kilka chwil aby napisac komentarzyka ^ ^

Trzymaj sie cieplutko ah ! ! ! !
Moj drogi, zycze ci powrotu do zdrowka * ^ ^ *
Niech cie to zle licho nie bierze juz gorzej ^ ^

adachan pisze...

ech.... Ren jest romantykiem jak to już napisałam ^^ aż mi się mordka uśmiechnęła, że są jeszcze tacy chłopcy, albo przynajmniej na takich wyglądają, tytuły mnie zamurowły: Królowa śniegu, Lodowa pustynia, aż mi się jeszcze zimniej zrobiło niż jest,a właśnie jest mi straszliwie zimno...

żesz zachciało się nam zimy >.<

ale wracając do textów to mają w sobie urok, naprawdę a nawet troszkę kiczu, ale takiego pozytywnego zresztą ja uwielbiam kicz bo sama jestem kiczowata więc nie odbierz tego jak coś złego tylko przeciwnie, poza tym jakoś tak mi zaleciało hydem, a ten pisze w podobny sposób *.* jojoushi dla niektórych kicz, a dla mnie arcydzieło właśnie ze względu na ten kicz,,, *_* dobra trochę się zapultałam ^^"
ale naprawdę śliczne te texty, takie troche wiersze?
apropo tej zimy to ja już nie wiem w co mam się ubierać, bo i tak mi zimno, a dziś sobie myślałam jak tam w Japonii jest... czy Hyde się ciepło ubiera o.o ale on to zawsze chory, i zawsze pociąga tym swoim słodkim nosiem, to jest takie przesłitaśne, ale już ci to wczoraj mówiłam hihihihihi
a co do Kena, to ten człowiek naprawdę mnie zadziwia ma w sobie tyle sprzeczności, chociażby to,że na pozór jest takim ''głąbem'' buhahaha, a w głębi duszy niesamowitym artystą, noi ta gra na gitarze... pamiętam jak zasolówkował w Paryżu przed MHDaD, aż mi ciarki przeszły, fakt faktem Hyde gra zupełnie inaczej xDDD ale skoro chcesz się nauczyć to będę cie namawiać, aż ci nie dam spokoju! bo sama bym sie chciała nauczyć, tylko brak czasu i wiary w siebie v.v co do okładki,, przypomina mi coś xD ofkors Hyde w wannie i wokół niego te czerwone róże, oj nie dość, że Tetsiak się na Hyde, Yuki, to jeszcze Ken-chan hihihi, acz przyznam że S.O.A.P nie słuchałam, bo za bardzo Sakury nie lubie >.> ano dobra.. właśnie słucham 'GRACE' nawet fajne ale mam takie oczy - @_@ hehe, naszczęście wokal Kena to nie to co wokal Yukiego... buhahahahahhahhahahaha, przepraszam, nie mogłam się powstrzymać xD
kocham ich wszystkich ^^
łaj alem się rospisał xD
<3
baibai

*i cieszem się, że Monique ci przechodzi, choć ona gupia jest i tyle x3

Ren pisze...

Monika nie jest głupia, tylko ma innego o. XP"
Rany... znów jak hyde? *gleba* ale tak serio, to ja kocham teksty hyde'a, więc fajnie, że tak uwazasz ^^
GRACE jest dziwny, przyznam, ale wybiórczo, te kawałki, są genialne, High!(PV zabija XD), a szczególnie Movin' on... i... OMG jest po angielsku Oo
INGRISH Kena zabija XD"

Czy ja wiem, czy to taki zaszczyt XP" chemia jest fajna, prosta i coś tam jeszcze XD"
Dziękuję za życzenia, ale może się sprawdzą w lato... było by fajnie...
Ja bym chciał orzeszki, ale jak mi je prześlesz? XD"

A i nie wiem co ey macie do tej biednej pani, i do okładki ogółem XP' fajna jest
Dobra kończę, bo mi sie notka z komentarza robi XP
LOVE, REN.