środa, 14 stycznia 2009

Konichi wa...


Gomene... Gomene, że nic nie piszę... jestem leń śmierdzący i tyle...

Co u Rena...?
Kto ma moje gg to widział, że wczoraj było mi ... dziwnie... żeby nie było, że miałem depresje, że mi trzeba miłości, jak ktoś mi sugerował... ja mam tak zawsze... hondo ^^"
Znaczy to nie tak, że jestem bez uczuciowa bestia, bo naprawdę rozmowy z ludźmi dają mi wiele energii i gdy czuję, że ktoś mnie potrzebuje, to ja jestem inny człowiek, ale... jakoś tak... melancholicznie do życia podchodzę... to nawet widać w moich tekstach, tak mi się wydaje przynajmniej...
Dziękuje wszystkim, za to, że jesteście ^^
Arigatou...

Dziwne jest ostatnio... raz mam fazę, a raz nie, ale ogólnie trzymam się na jednej średniej emocjonalnej... tj jakby wyliczyć z mojego nastroju dzienna średnia to mieści się względnej normie... może troszeczkę zaniżona w stronę smutku...

Jej... głupoty piszę, ale mam zasady i nie usunę tego ^^ bo wtedy moja wypowiedź nie była by szczera... z głębi serca... ^^

Arigatou... ^^

1 komentarz:

kana pisze...

Wo, pierwsza ^ ^''

Jej. Ren....
Ciezkim jestes przypadkiem, musze ci przyznac ^ ^'' i tym sie wlasnie wyrozniasz od pozostalych ludzi. ^ ^

Hm. Mam nadzieje, ze kiedys twoj stan znacznie ulegnie zmianie ^ ^
Przyszly wokalista fantastycznego zespolu.... nie powinien uzywac takiego toku myslenia, NO. Hihi
Sadze, ze niedlugo wszystko wroci do normy ^ ^
Kazdy z nas ma jakies wady i zalety....
w kilkanastu procentach z tego sklada sie nasz charakter.
Na szczescie zawsze mozemy nad nimi w pewien sposob zapanowac.
( wtedy kiedy tego w glebi chcemy)

Khihihi ^ ^
Poraz kolejny upominam:
- Usmiechnij sie ^ ^
( zainwestuj w czekolade Alpen Gold - reklama?!) ^ ^''

Kazdemu z nas potrzebne jest towarzystwo roznych osob, ne?!
Chybaze, ktos ma ich zbyt duzo i.... w pewnym momencie swojego zycia odcina sie od wszelkich rozmow - wiesz mi, a znam takie osoby ^ ^ khihi * ^ ^ *

rozpisalam sie?!
.... tradycja Kany-chan ^ ^''


Pozdrawiam cie ^ ^
pa. Trzymaj sie ^ ^