środa, 28 lipca 2010

...



Mam... Magiczne 20 minut.
Wszedłem na bloga po tych paru miesiącach z przekonaniem, że pewnie i tak mnie nikt nir kocha.

Sas, Ada, Grzechu. Dziękuję. Aż zachciało mi się pisać. *Chu*

@Ada.
Tak, wiem co sie z nim dzieje, wjechał na stale do starej mateczki Japonii i nie ma w planach wracać. Szczerze powiedziawszy relacje nam sie tak po kopały, że bałbym się go spotkać.

Też chciałbym spotkać HYDE'a. Ale to chyba nie realne.


Musze wrócić do dłuższych włosów. Może wyglądałem jak ej i trans, ale byłem szczęśliwy.

Zacząłem podpalać ==' To chyba nerwy.

Wczoraj byłem ze znajomymi poznanymi tu w Parisu na piwie. Teraz troszkę leczę kaca, ale cicho, bo ściany mają uszy.

Muszę kiedyś wejść na gygy... No... Mam tylko czas na zmianę opisu... XDDD'

Dobra, będę pomału kończył.

PS. Mam blond włosy XD A jak! Po Haidziowemu! Ja Ne~!

2 komentarze:

Unknown pisze...

Ren ty zwiedzisz cały świat w końcu!!! A ja właśnie wczoraj wróciłam z Japonii, było cudownie... dlatego nie dziwię się Saku, że nie chce wracać, ten kraj jest przepiękny!!!
Mam nadzieję, że dobrze się czujesz i cieszysz się życiem :*

ps. co do blond włosków to bardzo pozytywnie <3 ja aktualnie też mam ten kolorek hihihi ^^

Anonimowy pisze...

Ren, geju, nie pal! =='

CZEKAM AŻ MNIE ODWIEDZISZ NIE...