poniedziałek, 9 marca 2009

Ohayou <3


No więc... no więc jestem. I mam się dobrze. Tak mi się wydaję w każdym razie...
Dziś wreszcie pójdę do szkoły... trochę z nią tęskniłem, a trochę... trochę nieee chcę tam iść TT
Stop. Bardzo.
Będę musiał nadrobić zaległości i stanąć na głowie, żeby zdać, bo moja sytuacja... jest co najmniej nie kolorowa... hehe... ^^" powinienem zacząć się uczyć... Ren wa leniwy desu... >>"

A co tam u Was?

Jak się TROUBLE podoba? - nie myśli o niczym innym tylko o tym rypanym TROUBLE ><" no ale bywa...

Wstałem dzisiaj rano, nic mi sie nie chciało, gdy nagle... dotarło do mnie... że mam na 9... >>" no to chcąc nie chcąc poszedłem i tak coś zjeść bo się już lekko skręcałem z głodu i podczas śniadania stwierdziłem: "Ren, jesteś dziwny", czemu? spytacie, ano już mówię

Nasypałem sobie corn flake'sów - jedną miseczkę, drugą, trze... "nie, no - myślę - dajmy spokój..." popiłem to herbatą. Jedna kanapka z powidłami, druga... w tym momencie, zacząłem się już chotto nienawidzić, zapiłem filiżanką czarnej, słodzonej, kawy (która notabene ciągle jest, wystygła już i boję się jej pić xD") i... ciągle bym coś zjadł... ale będę gruby, to staram się już nie... xDD"

Dobra... może ja już skończę... xDD"" no... to

Ja ne... ^O^

Ada-chan... jeszcze raz przepraszam, za wczorajszą rozmowę, powinienem jakoś tak... delikatniej do tego podejśc... vv"

dlaczego... zrobiłem się bardziej zmęczony po wypiciu tej cholernej zimnej kawy? >>"

2 komentarze:

mafefeczka pisze...

Reeen..jaki żarłok xD

Gdyby ne to, że przez ostatni tydzień jakoś się tak nie widywaliśmy to by można zwalić na mój budyń, że się żarłocznością zaraziłeś od hime..

Gomee..znów piszę bez ładu i składu ^^"

w każdym razie do zobaczenia, sayounara i itadakimasu ^o^

p.s na pewno miałam coś jeszcze dopisać..ale zapomniałam, nooo T.T

Unknown pisze...

buhahahahahahaha widać wszyscy jesteśmy uzależnieni od:
ŻARCIA
HAIDO
LARUKU

hahahahahahahahahahhahaha
ale ty mnie nie masz za co przepraszać ^_^ ja już się pogodziłam z faktem, że Hyde może wszystkich po kolei zaliczać bo.. bo... w takim razie ja też mogę mieć u niego szanse >3 \o/

nom... i od razu skomentuję notkę o gerberku: Ren chan dziewczynką hihihihhi ^^ *blush* ale przynajmniej dostałeś kwiatka, ja nie dostałam.