niedziela, 28 września 2008

Nie wiem....








Konbanwa...
Uprzejmie informuje, że cały Renowy dobytek związany z Plein~de~la~Lune szlag trafił.
W związku z tym pracuje nad nowymi tekstami co by nie czuć straty poprzednich. Kurwa. Jestem wściekły.

Ale dość o moich humorkach. Co tam u was? Ostatnio zdałem sobie sprawę, że bardziej to mnie ciekawi :P
Jeżeli chodzi o mnie - pożarłem się z matką. Wyśmiała moje ambicje, powiedziała, że nie mam głosu... Po prostu równo zjechała.
...jeszcze chwila a bym uciekł z domu...
I mnie dziś rozwaliła, powiedziała, że jeżeli chce zdobyć Wasze serca to muszę założyć sukienkę, albo zostać gejem...
...albo ona się lepiej na tym zna niż ja, albo słyszała co to fansrevice... x3 nie wspominałem jej, że znając Saku, będzie on w PdlL na porządku dziennym... x33"
Ciekawe co powie za kilka lat… xD”

Zadałem sobie sprawę, że mam problemy z pamięcią. Nie pamiętałem, czy wczoraj Kei coś mi wspominał, o pisaniu piosenki na serio czy tylko mi się to śniło… so… C’est la vie…

Pewnie dziś u Saku znowu będzie jakieś piwo…

Ale wy serio napiszcie co tam u Was… ^^
Do następnego razu.
LOVE.
Ren.

Myśl na dziś?
"Są takie rzeczy, o których się nawet Saku nie śniło" x3
Tak abstrakcyjnie.

5 komentarzy:

ada-chan pisze...

hejo ^.^
Ada miała wczoraj doła...uuu i to ostrego, ale nie będzie o tym mówić, naszczęście blog Rena i banany w kuchni poprawiły jej dziś rano humor ^.^
a więc.. nie ma mowy żeby PdlL nie istaniło, ja już jestem fanką i nie przestanę nią być (już ja z tobą porozmawiam o tym poważnie jak się spotkamy) a mama.. nie powinna tak mówić :( Ren-chan musi z nią pogadać, że go to boli, nie można się poddawać! Gambatte! ^.^"

aaa noi pasje, lol , to chyba wiadome u mnie, ze Larukuuuuuuuu i Haido-samaaaaaaaa xD no ale także taniec... niestety musze z niego zrezygnować w tym roku.. matura-kurs-japonistyka-Japonia... eszsz ma się te plany >.<

ej i czy wy za dużo tego piwa to nie pijecie? xD urośnie wam mięsień piwny buhahahahahahaha lepsza wódzia *mniam mniam* hahhahahahhaha

Ren pisze...

nie... nie dam mu urosnąć x3
jak się spotkamy... okej ^^
ciesze się, że poprawiłem ci humor ^^

Anonimowy pisze...

Cio uu rudej? hmmmm... ruda być chora (lecz to standard ostatnio xP), uporała się z formularzem na egzamin z jap i jest z siebie dumna z tegoż powodu ^^, jutro przeprowadza się do wawy, aaa w piątek jedzie do Wrocławia ^.^ (co chyba Ren dobrze wie xp) poza tym tradycyjnie nie ma nic w głowie, chyba sie zakochała jak 15latka (tzn --> nie jest to miłość, tylko całkowite zaćmienie umysłu, miejmy nadzieję, że chwilowe xP), pod wpływem waszych młodych umysłów (to jest Ren-chana i Saku) zastanawia się, czy nie zacząć znow pisać bloga xP.. Hmm... z rzeczy bardziej przyziemnych -> jest juz oficjalnie studentką II roku SM i jest z tego powodu prawie tak samo dumna jak z wypełnienia formularza xD taaak... i jest dziś w twórczym nastroju i mogła by tak pisać, jeszcz długo długaśno, ale obawia się, ze Ren-chan by ją wtedy zabił -.-

tak więc Ruda się z Państwem żegna do następnego komentarza xP

Anonimowy pisze...

A Kejt, która znowu używa trzeciej osoby liczby pojedynczej i ma uśmiech na buźce, jak w większości czasu, kiedy nie ma ochoty zepchnąc kota ze stołu, cały czas od pierwszej notki upewnia się, że Ren-chan, ha~!, jak najbardziej pasuje do adhd~~ xD Nie gryzie się to aż tak bardzo~~ xD Jeśli w ogóle choc troszkę miałoby się gryźc~~
A takim kochanym osobom, jak właśnie zwykle rodzice, trzeba pokazac~~ Tak na złośc~~ Takie "Mam po co życ i żyję na złośc innym", co mnie swego czasu durnymi obrazkami molestowano i trochę nadal pamiętam~~ Trzeba nos do góry, głowa do góry (co jedno i drugie w sumie jest trochę to samo~~ ^^), sylwetka wyprostowana, na niedowiarków takie "Phi~!" i potem pokazac tymże, że ty wiesz lepiej, a oni to takie tam~~ Patrz z góry na tych wszystkich~~ xD Szczególnie, że możesz szalec choc troszkę wzrostem, z tego co wiem~~ xD Chociaż nie to, żeby było problemem patrzenie z góry, mając około 160 cm wzrostu~~ Przynajmniej nie dla mnie problem. Kwestia podejścia~~ xD
I, tak, wiem, że truję i piszę za dużo~~ Ale tak to jest jak z miniaturek robi się siedemnastostronicowego ficka i to nadal nie jest połowa~~ Nie to, żeby miało to jakiś związek w sumie... Cóż... ^^''
Poza tym miejmy nadzieję, że pamiętasz~~ xD

Ren pisze...

Jeeeej......... mam komentarze.... **
XD
Ciesze się, że się wszystkie tak rozpisujecie x3 ja strasznie lubię czytać takie tam różne bzdety i wypociny innych xD

Mam nadzieję, że się spotkamy we Wro, a czemu miało by do tego nie dojść to już w następnej notce, bo tera mi się nie chce... xD