piątek, 10 kwietnia 2009

RAAAAAAAAWRRRRRRRRR >___<"


KANA!

Wiesz jaka jest jedyna rzecz za jaką mógłbym być zły?! Że mi sugerujesz,że Cię nie lubię!!!



Wyróżnione na maksa to może zauważysz ^^

Ada-chan... ja wiem... ja też bym chciał... hehehe...

Co tam u Rena?

Hmmm... Nic szczególnego... I think so... hmmm...

Demo zbliżają się święta...!! To już jutro!!! >w< ŻARCIE!!!!

Z okazji świąt życzę wam duuużo dobrego, wesołego jajka i względnie suchego dyngusa (bo Ren nie lubi być mokry to tak gada) chyba, że chcecie ^^

i dużo, dobrego, wspaniałego jedzenia... taa... *______*


PS. wspaniały ten Ester Bunnny *______*

3 komentarze:

kana pisze...

.... o Kyaa. ^ ^''
(hallo, przydalaby i mi sie taka gigantyczna czcionka) ^ ^

Poza tematem o czcionce ^ ^
Hai soo desu.
Zblizaja sie swieta, ah nareszcie.
Ja bym ci zyczyla: duzio wspanialego jadla, (hm.) codziennego sloneczka na niebie i wszelkiej mobilizacji do realizowania planow z '' pelnia ksiezyca'' ^ ^

No.... i fundujesz mi tego kroliczka, ktory widnieje jako awatar ^ ^
(Ren-chan, jak bedziesz bogaty kupisz mi takiego?! O.o'')
.... nie, ja tak zartuje ^ ^''
Juz dwa lata kupuje krolika, i biedoczka kupic nie moze O.o''

Nie lubisz lejusa?!
o nie.... Ja cie w poniedzialek do wanny z lodowata woda wsadze ^ ^
( to tak z tesknoty) * ^ ^ *
Jak tradycja to tradycja ^ ^

no zmykam.... ide odrabiac fizyke.... i szykac konkretnych zrodel a nie stron opisujace buty Adidas O.o'' ^ ^''

Take care, Ren-chan ^ ^

chosaku pisze...

Ta.... Królik morderca..... znaczy ten na notce tak wygląda.... żarcie *Q* tak święta to dobry czas.
U mnie nowa notka, i w sumie już piszę kolejną....

Unknown pisze...

No to skoro już się wydało... to ja ci Kaszek życzę duuużo dobrego żarcia, jak już sam powiedziałeś.

Ta. I do zobaczenia w poniedziałek. Nie spóźnij się! (Bo zabiję)